SELAMAT DATANG KE SRI BRIDAL COLLECTION. ABADIKAN KENANGAN ANDA BERSAMA KAMI

TEMPAHLAH SEKARANG!! JANGAN TUNGGU

SEHINGGA SAAT AKHIR!!!!

Sunday, August 16, 2009

Promosi Sepanjang Masa: Mini Studio Kit untuk dijual

salam sejahtera,

buat julung kalinya pihak Azlin Studio berjaya mencipta sebuah studio mini yang ringkas dan MURAH. Untuk makluman set studio mini ini diperbuat daripada bahan plastik dan sangat mudah untuk dikendalikan. Hanya memerlukan modal yang sangat kecil dan anda boleh menghasilkan pendapatan yang cukup lumayan insyaallah.

Studio mini ini bersaiz 2 kaki x 3 kaki dan sangat sesuai digunakan untuk penggambaran studio yang bersaiz sederhana besar seperti contoh yang telah kami sediakan.

Sebagai tambahan anda digalakkan untuk menambah bilangan lampu agar memperolehi cahaya yang cukup untuk menghasilkan suatu kerja yang sangat menarik.

Studio mini ini adalah penyelesaian kepada masalah anda yang mahu memasarkan sesuatu produk tetapi tidak tahu cara mahu membuat EXPOSE gambar. Kebanyakaan fotografer/pengeluar produk/mak andam telah mencuba dan membeli set kami kerana harga yang sangat murah.

Kegunaan studio mini ini lebih kepada penggambaran barang-barang hantara, produk yang hendak diiklankan atau apa sahaja barang yang mampu ditambah nilai oleh anda. Sangat mudah dibawa dan tidak memerlukan ruang yang luas untuk disimpan.

Setiap pembelian akan disertakan 1 set kerangka, 2 lampu siap kaki dan beberapa pilihan warna backdrop. lihatlah hasil yang sangat menarik hanya bermodalkan sedikit wang.


Studio mini kit yang cukup ringkas dan mudah dibawa

hasil penggambaran 1





PAKEJ 2 RM 250 (penghantaran NEGO)

-1 set rangka 2 kaki x 3 kaki
-2 set lampu & kaki
-3 pilihan warna backdrop + putih wajib (= 5)
-wayar siap sambung
-free manual instruction

PAKEJ 3 RM320 (penghantaran Nego)

-1 set rangka 2 kaki x 3 kaki
-2 set lampu berkaki
-2 set lampu tanpa kaki (better anda buat kaki sendiri mudah alih)
-4 pilihan warna backdrop + putih wajib (=5)
-wayar siap sambung
-free manual instruction

Panduan/ taklimat pemasangan akan diberikan secara PERCUMA

kepada sesiapa yang berminat untuk memiliki Set Studio Mini ini sila SMS 013-3366709 atau email di azlin_studio@yahoo.com

No comments: