SELAMAT DATANG KE SRI BRIDAL COLLECTION. ABADIKAN KENANGAN ANDA BERSAMA KAMI

TEMPAHLAH SEKARANG!! JANGAN TUNGGU

SEHINGGA SAAT AKHIR!!!!

Friday, July 31, 2009

Pakej Fotografi (Nikah++)

Salam Sejahtera,

Kepada Para pengunjung blog ini yang masih tercari-cari pakej yang boleh membantu anda berjimat cermat, ini dia!! Azlin studio menawarkan pakej yang tidak mungkin direalisasikan oleh mana-mana fotografer. Tujuan kami adalah jelas berniaga sambil beramal.

Bagi para pengantin yang ingin melangsungkan majlis kami menawarkan pakej istimewa buat anda yang pastinya menjimatkan perbelanjaan perkahwinan anda dan lebihan bajet anda itu bolehlah anda buat untuk pergi berbulan madu!!!!.

tidak percaya!!mari saya jelaskan.

Bagi pakej ini sesiapa yang hanya mahu gambar untuk majlis pernikhan kami sanggup asalkan dapat sesuap nasi. Dan hasilnya seperti contoh di bawah ini. Dan harganya pula bergantung kepada Roll yang anda mahukan. Tetapi kami tetapkan sekurang-kurangnya 2 Roll harga sekitar RM 160-180 bergantung kepada lokasi.

Apa yang akan kami rakamkan untuk anda?

Apa yang bakal kami buat adalah:
1-gambar bagi setiap dulang hantaran (akan diedit) & copy dlm cd
2-gambar sekitar majlis pernikahan trsebut (akan diedit) & pendua dalam cd
3-clouse up shooting (8' x 12')
4-sedikit outdoor shooting
bonus-sticky album

oleh kerana kami masih lagi dalam prose penyusunan kadar caj setiap pakej maka kami mohon maaf coz tidak dapat paparkan pakej2 kami. oleh itu minta anda hubungi kami untuk berbincang. insyaallah kami akan bantu anda.

Apa yang penting upah untuk kami touch up gambar anda tidak sampai RM 500 ke atas seperti fotografer lain mereka mengenakan caj sehingga RM 700 satu sesi.

oleh itu rebutlah peluang ini untuk merakankan gambar kenangan sebagai Raja Sehari.

Berikut adalah antara design yang bakal anda perolehi:

No comments: